Your cart is currently empty!
позиция:
Съосновател, CopyVibes
експерт в сферите на:
Контент маркетинг, Социални медии маркетинг
Локация:
София, България
Социални медии/Уебсайт:
Станислава Симидчийска е филолог, журналист и съосновател на агенция за дигитално съдържание CopyVibes.
Започва да работи в медия още във II курс в университета, когато е само на 20 години. Успешно извървява пътя от стажант-редактор до главен редактор, след което, на 28 години, заедно със съпруга си Константин Симидчийски поставя началото на една от първите агенции у нас, посветени само и единствено на съдържанието.
Към днешна дата (бел.ред. май 2024 г.) CopyVibes вече е на 6 години и успешно работи както на българския, така и на международния пазар.
В личен план Станислава е майка, съпруга и стопанин на черна котка с шармантното име Авокадо-Бионсе. До ден-днешен продължава да се увлича по литературата и винаги се старае да има книга или електронен четец до себе си.
Екипът на Жени в Маркетинг - България имаше удоволствието и привилегията да зададе на Станислава няколко въпроса за нейната кариера, мнения относно маркетинг индустрията, и за нея самата. Ето какво отговори тя.
Как започнахте кариерата си в маркетинга?
Получи се естествен преход от медии към маркетинг. Докато работех като журналист, започнах да получавам запитвания дали мога да напиша статии за фирмен сайт, или пък съдържание за неговата начална страница, услуги или за социалните му мрежи.
Като активно пишещ човек, можех. Така се срещнах с маркетинга чрез съдържание, с който сме в активни отношения и до днес. Обожавам силата на думите, ценя я безкрайно и категорично вярвам в нейната ключова роля, що се отнася до видимост и продажби.
Какъв съвет бихте дали на жените, които тепърва започват кариера в маркетинга в България?
Маркетингът има много разклонения и човек трябва да избере внимателно към кое да се насочи. Работете със сърце, но и с мисъл. Това е сфера, която се развива изключително динамично и новостите са непрекъснати - информирайте се, прилагайте ги, но не забравяйте да добавяте и щипка индивидуалност.
Откъде черпите вдъхновение да бъдете това, което сте в професионален план?
Сложен въпрос. Клиширано или не, винаги съм знаела, че искам под някаква форма да се занимавам с писане. Затова се насочих към специалностите Българска филология и Журналистика и медии в Софийския университет. Думите винаги са били част от мен и вече години наред работя с тях. Правилно подбраните такива ме вдъхновяват, носят ми удовлетворение и ме мотивират да продължавам да правя това, в което се чувствам най-уверена.
Кой беше най-предизвикателният аспект от кариерата ви до сега и как го преодоляхте?
Може би навлизането на изкуствения интелект. Въпреки еуфорията, която предизвика, не доведе до загубата на нито един клиент на агенцията. Дори напротив - все повече компании започнаха да ни търсят, имайки нужда от качествено съдържание, написано от хора, инвестирали години наред в обучение и практически опит.
Кой беше най-успешния момент, проект или постижение от кариерата ви досега и как го постигнахте?
Всеки клиент, който ни се е доверил, е успех за нас. Благодарни сме на компаниите, с които работим още от основаването си, на новите такива и на всички колеги, с които заедно пишем текстове за сайтовете на нашите клиенти, изготвяме сценарии за видеа за социалните им мрежи и ги заснемаме.
Защо станахте част от Women in Marketing - Bulgaria и как виждате своя принос за мисията на общността?
Благодаря на Лазарина Стоянова за поканата да се присъединя към общността! Вярвам, че жените трябва да се подкрепяме - и професионално, и не само. Надявам се, че ще мога да допринеса за развитието на Women in Marketing - Bulgaria със съвети, личен опит, контакти и каквото още е необходимо.
Кои тенденции или развития в индустрията намирате за най-вълнуващи или предизвикателни в момента?
Видео съдържанието е нещо, което се радва на огромна популярност в момента. Нашата компания също предлага тази услуга, като ние не просто снимаме видеа, а покриваме целия процес - идеи, сценарий, заснемане, обработка и монтаж, публикуване. С интерес следя на какви видеа реагира аудиторията и искрено ме радва, че все повече се залага на добавената стойност - защото и аз се надявам, че там е бъдещето.
Как бихте искали да бъдете запомнени в индустрията?
Има един чудесен цитат на Йордан Йовков, който гласи: "Думата е страшно нещо, в нея са затворени изразните средства на всички изкуства: бои, линии, форми, звукове, движения – всичко, стига да можеш да боравиш с тия нейни богатства". Надявам се името ми да бъде свързвано с литературното изкуство в маркетинга, защото искрено вярвам, че в него има място за красиви, внимателно подбрани слова, които оставят своя отпечатък във времето.
Извън работата, какви хобита или дейности ви доставят радост и презареждат вашата креативност?
Чета от много малка и до днес продължавам да намирам спокойствие в книгите. Ценя високо и Седмото изкуство, затова гледането на качествени филми и сериали също ми носи удоволствие. Обожавам морето и най-много се зареждам, когато съм до него, но напоследък започнах да намирам удовлетворение и в планинските разходки, които ми носят един по-различен тип щастие.
Има ли урок, научен от Вас досега, който Ви е повлиял както в личен, така и в професионален план?
Дори няколко, но най-важният е, че нищо не бива да бъде на всяка цена. На първо място винаги трябва да поставяме психическото си и физическо здраве, затова ако се озовем в токсични отношения - работни или лични, е от първостепенна важност да ги прекратим. Нищо не струва толкова, колкото здравето.
Кои са ключовите моменти в кариерата ви, които са допринесли за вашия успех?
Може би постоянството е довело до тези ключови моменти. Това, че в съвсем ранна възраст започнах да работя по специалността си. Това, че винаги съм искала да се развивам и да преодолявам нови и нови предизвикателства. Така че това е моят отговор - не ключовите моменти са от значение, а усилията, които са довели до тях.
За нас беше истинско удоволствие да опознаем по-добре Станислава.
Ако сте член на общността Жени в Маркетинг - България и искате да бъдете представени под формата на интервю, моля попълнете формата за запитване.
Ако все още не сте член на общността, но бихте искали да бъдете, запишете се тук..